Kariyer

PROJE MÜDÜRÜ

Genel Nitelikler

  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
  • Proje yöneticisi olarak en az 5 yıl tecrübesi olan,
  • Finansal BT konularında tecrübeli,
  • Analitik düşünme yeteneğine sahip, problem çözme konusunda yetenekli, yaratıcı, sonuç ve çözüm odaklı, pozitif bakış açısı olan ve bunu her durumda koruyan,
  • İşiyle ilgili vizyon sahibi ve büyük resmi görerek işini konumlandırabilen ve yönettiği proje ekibini buna paralel olarak yönlendirebilen,
  • Planlama, bilgilendirme, sunum ve raporlama becerisi yüksek olan ve bu alanlarda veriye dayalı çalışan,
  • Proje yönetim uygulamalarında deneyim sahibi. (Jira, Teamwork vb.)
  • MS Office ve benzeri proje yönetimi uygulamalarını çok iyi kullanabilen,
  • Zaman yönetimi konusunda başarılı, aynı anda birden fazla projeyi yürütebilecek, yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilen,
  • İyi derecede İngilizce bilgisi olan,
  • Takım çalışmasını bilen, uygulayan, takıma liderlik edebilen ve ekip motivasyonunu yönlendirebilen,
  • Farklı proje paydaşlarını, ihtiyaçlarını ve gündemlerini anlamakta başarılı, empati kurabilen,
  • Yazılı ve sözlü hitabet ve temsil yeteneği yüksek,
  • Sürekli öğrenme hevesinde olan, yeniliklere açık,
  • Seyahat engeli bulunmayan,
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış.

İşin Tanımı

  • Proje Yöneticisi olarak yazılım ekibinde aktif olarak görev alması ve proje ekibini hedefler doğrultusunda yönlendirmesi,
  • Çözümü zor ve büyük gibi görünen işlerin basit yollarla çözülmesinde ekibe öncü olacak ve daima basitlikten yana olması.

Sorumluluklar

  • Proje bazında ve proje süresince müşteri ve tüm proje paydaşları ile iletişimi yürütmek,
  • Proje ekibini oluşturmak ve proje planını hazırlamak,
  • Projenin durumunu takip ve kontrol ederek projeyi ve ekibi yönetmek ve proje raporlarını tamamlamak,
  • Proje Yönetim metodolojilerine uygun olarak, projelerin belirlenmiş kapsam ve hedeflere uygun ve bütçe kontrolü dahilinde tamamlanmasını sağlamak,
  • Proje yönetim süreçlerini (kick off toplantısı, periyodik durum raporları yayınlanması ve projenin diğer kilometre taşı noktalarındaki gerekli toplantı ve iletişimin yapılması, paydaş yönetimi, risk yönetimi) gerçekleştirmek,
  • Proje yönetim süreçlerinin uygulanmasında proje ekibi ve proje paydaşlarına liderlik etmek ve destek olmak,
  • Proje kapsamında paydaş ve tedarikçilerin yönetimini gerçekleştirmek,
  • Proje dokümantasyonunun sürece uygun şekilde ilgili ekip üyelerince yaratılmasını ve saklanmasını sağlamak,
  • Proje planını ve iş sürekliliğini kesintiye uğratabilecek durumları tespit ederek kontrol altında tutmak ve etkisini azaltmaya yönelik önlemler alarak; alternatif planlar hazırlamak ve uygulamak,
  • Kritik dokümanların güncelliğini ve ulaşılabilirliğini sağlamak,
  • Proje sürecinin kilometre taşlarını kontrol etmek ve aksamaların yaşanmaması için ekipler arasındaki gerekli koordinasyonu sağlamak,
  • Projelerin risk ve kriz durumunda üst yönetime yapılan bilgilendirme ve doğacak maliyet farklılıklarını planlamak ve çözüm alternatifleri ile karar alınmasını sağlamak.
  • İş birimleri ve BT arasında koordinasyonun sağlamak,
  • İlişkili olduğu süreçlerde prosedür, görev tanımları ve iş akışı gibi dokümantasyon çalışmalarının yürütülmesi,
Grup Şirketi:
Turk Finansal Teknoloji A.Ş.
Bulunduğu Şehir:
ANKARA
Açık Pozisyon:
1
İlan Tarihi:
20.05.2020 - 30.06.2020
Çalışma Şekli:
Haftaiçi: 08.30 - 18.00 Haftasonu: Yok

CV GÖNDER

*Göndereceğiniz CV içerisinde fotoğrafınızın da bulunması gerekmektedir.