Kariyer

ÜST DÜZEY YÖNETİCİ ASİSTANI

Genel Nitelikler

  • Ön Lisans veya Lisans mezunu olmak,
  • Tercihen Büro yönetimi ve Yönetici asistanlığı bölümlerinden mezun olmak,
  • En az 2 yıl deneyimli olmak,
  • İyi derecede İngilizce bilmek,
  • MS Office programlarını ve Google uygulamalarını iyi seviyede kullanabilmek,
  • Seyahat engeli bulunmamak,
  • Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilmek,
  • İstanbul Anadolu Yakasında ikamet etmek,
  • Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış olmak,

Genel Yetenekler

  • Firma temsiline ve dış görünüşüne önem vermek,
  • Disiplin ve sorumluluk bilinci yüksek olmak,
  • Diksiyonu düzgün ve iletişim becerisi yüksek olmak,
  • İletişim, planlama ve organizasyon becerileri gelişmiş,
  • Hızlı tempolu bir ortamda yüksek performans hedeflerine ulaşma ve son teslim tarihlerine ulaşma becerisini gösterebilmek,
  • Şirket içinde ve dışında verilecek tüm sorumlulukları üstlenebilmek.

İşin Tanımı

  • Yönetim Kurulu Başkanı’nın/ Başkan Yardımcısı’nın ve Genel Müdür’ün yurtiçi ve yurtdışı seyahat organizasyonlarını, uçak bileti, otel rezervasyonlarını ve alım işlemlerini gerçekleştirmek.
  • Yönetim Kurulu Başkanı/Başkan Yardımcısı ve Genel Müdür’ün pasaport ve vize alım işlemlerinin organizasyonunu sağlamak.
  • Yönetim Kurulu Başkanı’nın/ Başkan Yardımcısı’nın ve Genel Müdür’ün toplantı/görüşme organizasyonlarının uygunluklarının alımını ve takvim girişlerini gerçekleştirmek.
  • Yönetim Kurulu toplantılarını organize etmek ve kurul kararlarını deftere işlemek.
  • Şirket içi düzenin korunmasını sağlamak, toplantı odalarının kontrollerini gerçekleştirmek.
  • Temizlik personellerinin işlemlerini takip etmek, yemek organizasyonlarını gerçekleştirmek, market alışverişlerinin kontrolünü sağlamak.
  • Şirket araçlarının kontrollerinin sağlanıyor oluşunu takip etmek.
  • Şirketler için gerçekleştirilecek olan satın alım işlemlerini takip etmek ve uygunluk alınmasını sağlamak.
  • Proje Yönetim Sistemi Yönergesi’ne uygun olarak şirket içerisinde gerçekleştirilmekte olan projelerin takibini sağlamak.
  • Satış Birimi tarafından paylaşılmakta olan günlük,haftalık ve aylık çalışma raporlarının kontrollerini sağlar ve raporlarda yer alan çözümlenmesi gerekmekte olan maddeleri birim yöneticileri ile paylaşmak.
  • bilgi@turuncuholding.com.tr e-posta adresine gelen e-postaları ilgili birimlere iletilmesini sağlamak.
  • Şirket içerisinde birimler arasında gerçekleştirilmesi gerekli görülen toplantıların organizasyonlarını gerçekleştirmek, birim yöneticilerini bilgilendirmek, toplantı tutanaklarını yazmak ve paylaşmak.
  • Yönetim tarafından imzalanması gerek olunan sözleşme/evrak kontrollerinin ilgili birimler(hukuk-iç kontrol)tarafından yapılmasını sağlamak ve daha sonra imzalanması için onaya sunmak.
  • Şirket e-posta adreslerinin açılış ve kişilerin ilgili grup e-postalarına eklenmesi işlemlerini gerçekleştirmek.
Grup Şirketi:
Turk Finansman A.Ş.
Bulunduğu Şehir:
İstanbul
Açık Pozisyon:
1 kişi
İlan Tarihi:
10.12.2019 - 10.01.2020
Çalışma Şekli:
Haftaiçi 08.30 - 18.00
Haftasonu: Yok

CV GÖNDER

*Göndereceğiniz CV içerisinde fotoğrafınızın da bulunması gerekmektedir.