Kariyer

DESTEK MERKEZİ OPERASYON UZMAN YARDIMCISI

İşin Tanımı :

  • Destek Merkezi ile şirket arasındaki sürekli akan mail trafiğini okumak, kontrol etmek, değerlendirmek ve ilgili birime ileterek sürekli takibini sağlamak.
  • Gün içinde gelen tüm Canlı Destek taleplerini karşılamak
  • Çağrı Merkezi raporunu günlük olarak incelemek ve verileri ilgili alana girmek
  • Düzenli olarak Canlı Destek yazışmalarını okumak, analiz etmek
  • Şikayet platformundaki şikayetleri takip etmek, çözümleyerek yanıtlamak
  • Haftalık aylık çağrı ve canlı destek verilerini analiz etmek, raporlamak

Destek Merkezi Operasyonu Yetenek / Yetkinlikleri:

  • İş kalitesini ve disiplinini ön planda tutarak hedef odaklı çalışabilen,
  • Yazılı ve iletişim becerisi yüksek,
  • Raporlama ve analiz yapabilen,
  • Pratik iş süreci yönetebilen ve yoğun tempolu ortamda çalışabilecek,
  • Müşteri ve hizmet odaklı çalışma yetkinliğine sahip,
  • Ofis programlarına hakim ve hızlı klavye kullanabilen,
  • Ön Lisans / Lisans mezunu,
  • Ankara’da ikamet eden,
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış,
  • Tecihan en az 1 yıl müşteri hizmetleri / Çağrı Merkezi / İş tecrübesi bulunan.
Grup Şirketi:
Turuncu Holding A.Ş.
Bulunduğu Şehir:
Ankara
Açık Pozisyon:
1 kişi
İlan Tarihi:
05.09.2019 - 05.10.2019
Çalışma Şekli:
Haftaiçi 08.30 - 18.30
Haftasonu: Yok

CV GÖNDER

*Göndereceğiniz CV içerisinde fotoğrafınızın da bulunması gerekmektedir.