Kariyer

SÜREÇ YÖNETİMİ UZMAN YARDIMCISI

Genel Nitelikler

  • Ön Lisans veya Lisans mezunu olmak,
  • En az 1 yıl deneyimli olmak,
  • İyi derecede İngilizce bilmek,
  • MS Office programlarını ve Google uygulamalarını iyi seviyede kullanabilmek,
  • Seyahat engeli bulunmamak,
  • Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilmek,

    PARAM’da Süreç Yönetimi Uzman Yardımcısı olarak şunlardan sorumlu olacaksınız;

  • Süreç haritaları, proje planları, iş akış şemaları, tool yapıları ve diğer ilgili tüm belgeleri hazırlamak
  • Birimlerin iç süreçlerinin mevcut durumunu değerlendirmek ve gereksinimleri belirlemek
  • Süreç iyileştirme ve geliştirme projelerini hazırlamak, yönetmek ve raporlamak,
  • Süreçlerle ilgili anahtar performans göstergelerini (KPI) tanımlamak ve takip etmek,
  • Şirkette kullanılan CRM’lerin aktif ve doğru bir şekilde kullanılabilmesini sağlamak ve personelleri bu konuda eğitmek,
  • Verimliliği artırıcı, iş yükünü ve maliyetleri düşürücü çalışmalar yürütmek,
  • Süreçler ile alakalı risk değerlendirmeleri yapmak ve karar destek sistemlerinin şirkette kurulmasını sağlamak,
  • Departmanlar arası koordinasyon sağlamak ve iç sistemlerin verimli kullanılabilmesine öncülük etmek,
  • Kök analizleri yapmak ve düzeltici eylem planlarını gerçekleştirmek,
  • Analiz ve faaliyet raporlarını oluşturarak üst yönetime sunmak,
  • Şirketin kullandığı programların birbiri arasında entegrasyonunun başarı ile tamamlanmasını sağlamak,
  • Şirketin programlar üzerinde uyum sürecini hızlandırmak,birimlere eğitim vermek,
  • Birimlerin mevcut programlar kullanımı ile alakalı yönetime raporlamalar yapmak,
  • Mevcut süreçlerin eksik görülen yapıların geliştirilmesini sağlamak,
  • Şirket iç süreçleri ile alakalı maliyet düşürücü faaliyetlerde bulunmak.
  • Kurumsal kaynak planlaması ya da işletme kaynak planlaması, işletmelerde mal ve hizmet üretimi için gereken işgücü, makine, malzeme gibi kaynakların verimli bir şekilde kullanılmasını sağlayan bütünleşik yönetim sistemlerine hakim olarak geliştirilmesini sağlamak.

Genel Yetenekler

  • CRM/ERP gibi sistemler ile ilgili tecrübeli olmak,(Microsoft,SAP, ZOHO,Oracle)
  • Bilgisayar Programlama, Genel Ekonomi, Malzeme Bilimi,Yöneylem Araştırması,Maliyet Analizi,Bilimsel Araştırma Teknikleri,Üretim Planlama ve Stok Kontrolü, Veri Tabanı Yönetim Sistemleri,Kalite Planlama ve Kontrol, Yönetim Bilişim Sistemleri,İş Sağlığı ve Güvenliği konuları ile gerek eğitim döneminde gerekse sektörel tecrübe sahibi olmak,
  • Zoho Deluge -Java-C-Python-Php v.b. programlama dillerine hakim olmak.
Grup Şirketi:
Turk Elektronik Para A.Ş.
Bulunduğu Şehir:
ANKARA
Açık Pozisyon:
1
İlan Tarihi:
18.08.2021 - 10.09.2021
Çalışma Şekli:
Haftaiçi: 08.30 - 18.00 Haftasonu: Yok

CV GÖNDER

*Göndereceğiniz CV içerisinde fotoğrafınızın da bulunması gerekmektedir.