Kariyer

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ UZMANI

Genel Nitelikler

  • Ön Lisans veya Lisans mezunu olmak,
  • Diksiyonu düzgün, yazılı ve sözlü iletişimi kuvvetli,
  • Problem çözme, planlama ve takip becerileri olan,
  • Pozitif düşünce yapısına sahip,
  • Minimum 1 yıl Çağrı merkezi / Müşteri Hizmetleri deneyimi olan,
  • Müşteri memnuniyeti ve çözüm odaklı,
  • Ekip çalışmasına uyum sağlayabilecek,
  • Tempolu ve yoğun iş ortamında çalışabilen
  • MS Office programlarını ve Google uygulamalarını iyi seviyede kullanabilmek,
  • Seyahat engeli bulunmamak,
  • Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilen,
  • 7/24 Vardiya sistemine uyum sağlayabilecek,
  • Erkek adaylarda askerlik görevini tamamlamış / 3 yıl tecilli,

Genel Yetenekler

  • Müşteri taleplerinin doğru departmana zamanında yönlendirilmesi ve takibi,
  • Sosyal medyadan gelen taleplerin değerlendirilerek müşterilerle irtibata geçilerek memnuniyetinin sağlanması,
  • Müşteri memnuniyeti anketlerinin çağrı ve konuşma standartları çerçevesinde yapılması,
  • Problemi veya talepleri çözülmüş olan müşterilere geri dönüş gerekiyorsa en kısa sürede arayıp, bilgilendirme yapmak, işlemini takip etmek ve sonuçlandırmak,
  • Ürün ve hizmetlerin detaylarına hakim olarak departmanlar arası iletişimle müşteri taleplerinin zamanında çözülmesini sağlamak,
  • Bilgilerin güncel tutularak müşterilere doğru bilgi aktarmak,
  • KPI hedeflerine ulaşmak için gerekli performansı göstermek,
  • Canlı destekten gelen taleplerin takip edilerek doğru bilgilerin müşteriye aktarılması gerektiğinde müşteri ile telefon ile irtibata geçilerek memnuniyetin sağlanması,
  • Projede kullanılan programlara hakim olmak ve doğru kullanmak.
Grup Şirketi:
Turk Elektronik Para A.Ş.
Bulunduğu Şehir:
ANKARA
Açık Pozisyon:
3
İlan Tarihi:
13.08.2021 - 10.09.2021
Çalışma Şekli:
Haftaiçi: 08.30 - 18.00 Haftasonu: Yok

CV GÖNDER

*Göndereceğiniz CV içerisinde fotoğrafınızın da bulunması gerekmektedir.