Kariyer

SATIN ALMA UZMAN YARDIMCISI

Genel Nitelikler

  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden önlisans veya lisans derecesine sahip olmak,
  • Satın alma süreçlerinde en az 1 yıl deneyimli olmak,
  • Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış olmak,
  • Aktif araç kullanmak,
  • Ankara’da ikamet ediyor olmak,

Genel Yetenekler

  • İnsan ilişkilerinde başarılı olmak,
  • Planlama ve organizasyon becerisine sahip olmak,
  • Sözlü ve yazılı iletişim kanallarını etkin bir şekilde kullanabilmek,
  • Problemler karşısında çözüm üretme yeteneğine sahip olmak,
  • Detaycı ve disiplinli çalışma sergilemek,

İşin Tanımı

  • Satınalma taleplerinin, teamwork üzerinde gerekli görevlendirmeleri oluşturmak, takibini sağlamak.
  • Satınalma taleplerinin, stok kontrolünü sağlamak.Stok olan ürün/hizmetlerin ilgili talebi yapan birim/kişi’ye tesliminin yapılmasını sağlamak.
  • Satınalma taleplerinin, stok olmaması durumunda distribütör veya tedarikçi firmalardan stok ve fiyat sorgulamak, karşılaştırmasını yapıp, düzenlemek.
  • Satınalma taleplerinin, kontrolü sonrası talebi yapmış birime göre Bütçe birimine onaya sunmak.
  • Bütçe onayı verilmemiş talepler için talep sahibi birim/kişiye bilgi vermek. Talep revizesi veya iptalini talep etmek.
  • Bütçe onayı alınmış satınalma talebinin fiyat ve uygunluk kontrolü sonrası alım onayına sunmak.
  • Alım onayı verilmiş satınalma talebinin ödeme yapılmasını sağlamak için ilgili finans birimine ödeme formunu iletmek.
  • Ödemesi gerçekleştirilmiş veya vadeli ödemesi olan ürün/hizmet teminin sağlanması için ilgili distribütör veya tedarikçi firmadan ürün gönderimini sağlatmak.
  • Distribütör veya tedarikçi firmadan alımı yapılmış ürün/hizmetlerin kontrolünün yapılmasını sağlamak.
  • Alımı yapılmış ürünlerin ayıplı olması durumunda ilgili satıcı ile iletişime geçip ilgili ürün/hizmetin iadesini veya değişimini sağlamak.
  • Alımı yapılmış ürün/hizmetlerin kontrolü sonrası ilgili ürün/hizmet faturasının gerekli muhasebe birimine teslimini sağlamak.
  • Alımı yapılmış ürün/hizmetlerin talebi yapan birim/kişi’ye tesliminin yapılmasını sağlamak.
  • Satınalma talepleri ve oluşması ihtimal talepler için firmalar ile görüşüp, ürün/hizmet seçimi üzerinde görüşme sağlamak.
  • Satınalma talepleri için satınalma birim yöneticisine bilgi vermek.
  • Kurum veya firmaların talep etmiş olduğu ürünler için distribütör veya tedarikçi firmalardan stok, fiyat bilgisi sorgulamak.
  • Kurum veya firmaların talep etmiş olduğu ürünler için teklif dosyası oluşturmak.
  • Kurum veya firmaların teklif dosyasına olumlu dönüş yapması sonrası ilgili alımın gerçekleştirilmesini sağlamak.
  • Yeni tedarikçiler araştırmak ve görüşmek.
Grup Şirketi:
Turuncu Holding A.Ş.
Bulunduğu Şehir:
Ankara
Açık Pozisyon:
1 kişi
İlan Tarihi:
12.12.2019 - 12.01.2020
Çalışma Şekli:
Haftaiçi 08.30 - 18.30
Haftasonu: Yok

CV GÖNDER

*Göndereceğiniz CV içerisinde fotoğrafınızın da bulunması gerekmektedir.