Kariyer

PAZARLAMA DiREKTÖRÜ

Genel Nitelikler:

  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun olmak,
  • Pazarlama alanında en az 5 yıl tecrübeli olmak,
  • Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış olmak,
  • Ajanslarla ilişkileri yönetebilmek,
  • Sektör trendlerini ve gelişimlerini takip yetkinliğine sahip olmak,
  • İngilizce bilgisine sahip olmak,

Genel Yetenekler:

  • Liderlik vasfına sahip olmak,
  • Müşteri merkezli ve çözüm odaklı düşünebilmek,
  • Güçlü bir iletişim diline sahip olmak,
  • Takım çalışması ve yönetimini gerçekleştirebilmek,
  • Yoğun stres altında çalışabilmek,
  • Kritik düşünebilmek ve pratik karar verebilmek.

İşin Tanımı:

  • Ürün ve hizmetleri tanıtmak için pazarlama kampanyaları geliştirmek,
  • Yıllık pazarlama planı ve bütçesini, pazarlama stratejileri ve hedefleri doğrultusunda hazırlamak; bütçeyi yönetmek,
  • Müşteri kitlelerini tanımlamak amacıyla araştırma yapmak ve verileri analiz etmek,
  • Şirket dışı sektörel ve müşteri trendleri analizlerini yaptıktan sonra hedeflerin belirlenmesi için yönetime rapor sunmak,
  • Şirket içi (müşteri, ciro, sadakat) raporlarının analizini yapmak. Kart kullanımı ve aktifliğin artırılması ve diğer hedefleri sağlayacak stratejilerin geliştirilmesi ve süreçleri planlanmak,
  • Yeni fikirler üretmek ve stratejiler oluşturmak,
  • Basılı, çevrimiçi, elektronik medya ve doğrudan posta dahil olmak üzere reklam ve tanıtım faaliyetlerini planlamak,
  • Marka kimliğini en üst düzeye çıkarmak ve etkili mesajlaşma ile daha fazla müşteriye ulaşmak için pazarlama stratejilerinin tüm yönlerini geliştirmek, yönetmek ve yönlendirmek,
  • Yeni ürün lansman faaliyetlerinde aktif rol almak,
  • Pazar araştırmasını değerlendirmek ve değişen rekabet koşullarını karşılamak için pazarlama stratejisini düzenlemek,
  • Markalar ile ilgili her türlü iletişim faaliyetini planlamak, organizasyon ve yönetimini yapmak,
  • Kampanya ve iletişim çalışmaları yaparak yeni müşteri kazanımı aktivitelerini hayata geçirmek,
  • Reklam, üretim, satış ve dağıtım gibi departman çalışanları ile işbirliği içerisinde olmak,
  • Pazarlama faaliyet raporlarının hazırlanmasına rehberlik etmek ve yönetime sunmak,
  • Yenilikçi dijital medya kampanyaları geliştirmek için yerel reklamcılık, dijital / programatik ve medya ajanslarını yönetmek ve işbirliği yapmak,
  • Ajanslar ve Marka Ortaklığı yapılabilecek Kurumlar ile iletişime geçmek ve sözleşme süreçlerini yönetmek.
Grup Şirketi:
Turk Elektronik Para A.Ş.
Web Sitesi:
Bulunduğu Şehir:
İstanbul
Açık Pozisyon:
1 kişi
İlan Tarihi:
05.08.2019 - 05.09.2019
Çalışma Şekli:
Haftaiçi 08:30 - 18:00
Haftasonu: Yok

CV GÖNDER

*Göndereceğiniz CV içerisinde fotoğrafınızın da bulunması gerekmektedir.