Toggle navigation
HAKKIMIZDA
Hakkımızda
Yönetim Kurulu
Vizyon ve Misyon
Tarihçe
Bilgi Toplumu Hizmetleri
SEKTÖRLER
Finans
Finansal Teknoloji
Yazılım
Eğitim
İŞTİRAKLER
Turk Elektronik Para A.Ş.
TURK Finansman A.Ş.
TURK Filo Araç Kiralama A.Ş.
Momento Reklam ve Pazarlama Ticaret A.Ş
Eçözüm Bilgi Teknolojileri A.Ş
Turk Finansal Teknoloji A.Ş.
Random Yazılım Ltd.Şti.
Bir Dünya Eğitim Hizmetleri A.Ş.
MEDYA
Haberler
Medya İletişimi
KARİYER
MARKALAR
İLETİŞİM
Kariyer
Anasayfa
Kariyer
PAZARLAMA DiREKTÖRÜ
Genel Nitelikler:
Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun olmak,
Pazarlama alanında en az 5 yıl tecrübeli olmak,
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış olmak,
Ajanslarla ilişkileri yönetebilmek,
Sektör trendlerini ve gelişimlerini takip yetkinliğine sahip olmak,
İngilizce bilgisine sahip olmak,
Genel Yetenekler:
Liderlik vasfına sahip olmak,
Müşteri merkezli ve çözüm odaklı düşünebilmek,
Güçlü bir iletişim diline sahip olmak,
Takım çalışması ve yönetimini gerçekleştirebilmek,
Yoğun stres altında çalışabilmek,
Kritik düşünebilmek ve pratik karar verebilmek.
İşin Tanımı:
Ürün ve hizmetleri tanıtmak için pazarlama kampanyaları geliştirmek,
Yıllık pazarlama planı ve bütçesini, pazarlama stratejileri ve hedefleri doğrultusunda hazırlamak; bütçeyi yönetmek,
Müşteri kitlelerini tanımlamak amacıyla araştırma yapmak ve verileri analiz etmek,
Şirket dışı sektörel ve müşteri trendleri analizlerini yaptıktan sonra hedeflerin belirlenmesi için yönetime rapor sunmak,
Şirket içi (müşteri, ciro, sadakat) raporlarının analizini yapmak. Kart kullanımı ve aktifliğin artırılması ve diğer hedefleri sağlayacak stratejilerin geliştirilmesi ve süreçleri planlanmak,
Yeni fikirler üretmek ve stratejiler oluşturmak,
Basılı, çevrimiçi, elektronik medya ve doğrudan posta dahil olmak üzere reklam ve tanıtım faaliyetlerini planlamak,
Marka kimliğini en üst düzeye çıkarmak ve etkili mesajlaşma ile daha fazla müşteriye ulaşmak için pazarlama stratejilerinin tüm yönlerini geliştirmek, yönetmek ve yönlendirmek,
Yeni ürün lansman faaliyetlerinde aktif rol almak,
Pazar araştırmasını değerlendirmek ve değişen rekabet koşullarını karşılamak için pazarlama stratejisini düzenlemek,
Markalar ile ilgili her türlü iletişim faaliyetini planlamak, organizasyon ve yönetimini yapmak,
Kampanya ve iletişim çalışmaları yaparak yeni müşteri kazanımı aktivitelerini hayata geçirmek,
Reklam, üretim, satış ve dağıtım gibi departman çalışanları ile işbirliği içerisinde olmak,
Pazarlama faaliyet raporlarının hazırlanmasına rehberlik etmek ve yönetime sunmak,
Yenilikçi dijital medya kampanyaları geliştirmek için yerel reklamcılık, dijital / programatik ve medya ajanslarını yönetmek ve işbirliği yapmak,
Ajanslar ve Marka Ortaklığı yapılabilecek Kurumlar ile iletişime geçmek ve sözleşme süreçlerini yönetmek.
Turk Elektronik Para A.Ş.
Grup Şirketi:
Turk Elektronik Para A.Ş.
Web Sitesi:
www.turkpara.com.tr
Bulunduğu Şehir:
İstanbul
Açık Pozisyon:
1 kişi
İlan Tarihi:
08.10.2019 - 08.12.2019
Çalışma Şekli:
Haftaiçi 08:30 - 18:00
Haftasonu: Yok
CV GÖNDER
İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKAMIZ
PAYLAŞ
CV GÖNDER
Ad Soyad Giriniz
E-Posta Adresiniz Giriniz
Lütfen geçerli bir e-posta adresi giriniz
GSM Giriniz
Geçerli GSM formatı: (###)-#######
*Göndereceğiniz CV içerisinde fotoğrafınızın da bulunması gerekmektedir.